czwartek, 22 lipca 2010

S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci

Na początku coś o sobie. Bardzo lubię narzekać i często to robię np.: ten sędzia musi być przekupiony że nie uznał gola, grafika w tej grze to same kwadraty i koła. Jednak na całą grę nie składa się tylko grafika. Więc postanowiłem wybrać kilka prostych kategorii dzięki którym łatwiej mi będzie ponarzekać na grę:
-grafika (ogólny wygląd)
-dźwięk ( efekty dźwiękowe , dobór muzyki)
-miód ( frajda z gry )
-fabuła ( nazwa mówi sama za siebie)
Zaczynamy więc:
1. grafika
( już na początku uprzedzam , że coś mi się zawiesiło i nie mogłem zrobić screenów więc zdjęcia pochodzą z następujących stron :
-http://agard.pl/galerie/s/s-t-a-l-k-e-r-zew-prypec_10801.jpg
-http://files.students.ch/uploads/b/2009/12/12/stalker_zew_prypeci_screen_1.jpg)
http://agard.pl/galerie/s/s-t-a-l-k-e-r-zew-prypec_10801.jpg
http://files.students.ch/uploads/b/2009/12/12/stalker_zew_prypeci_screen_1.jpg

Jak sami widzicie grafika reprezentuje się dosyć ładnie , szkoda że tylko na najwyższych poziomach i rozdzielczościach ale jeśli porówna się ją z poprzednimi STALKERAMI
zrobiła dosyć duży krok na przód. Daje 8/10
2 Dźwięk
Tu właśnie tkwi pięta Achillesowa tej gry . W ogóle nie ma muzyki. Ale efekty specjalne dają do wiwatu np.: strzały wyszły świetnie, a odgłos ryczącego snorka zmrozi wam włos na głowie. Dla mnie jednak trochę to za mało więc daje 6/10
3 Miód
O tak miód to mocna cecha tej gry . Więcej zadań niż w poprzednich częściach które nie ograniczają się do pójdź , zabij , zdobądź , przynieś . Jednak znudziło mnie to kiedy trzeci raz wysłano mnie na misje ratowniczą w Prypeciu i trzeci raz znalazłem trupa ( ech ) Mimo wszystko rozgrywka jest żywa ciekawa i pełna wrażeń a twoje wybory po trochu wpływają na końcowy filmik w grze co daje nam szanse przejść grę wiele razy i za każdym z n ich mieć dobry ubaw a jednocześnie trochę inne zakończenie . Jedyną wadą jest nie trzymanie się klimatu w niektórych miejscach , ale myślę , że to można wybaczyć .Daje 9/10


4 Fabuła
Niestety fabuła jest trochę drętwa. Cały czas dążysz jednym wątkiem. Przez całą grę - trzy gigantyczne miejscowości starasz się tylko poznać przyczynę upadku i zbadać miejsca katastrof helikopterów wojskowych . Więcej nie zdradzę a za fabułę daje 6/10
Ogólnie daje 7.25/10 i serdecznie polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz