czwartek, 22 lipca 2010

Infamous

Tak to znowu ja wasz ulubiony komentator czyli ja xD . W dzisiejszym odcinku opowiem wam o jednej z moich ulubionych gier więc zaczynamy. NIECH PRĄD BĘDZIE Z WAMI!!!
1. Grafika
Moim zdaniem grafika chodziarz już nie taka oszałamiająca to trzyma fason i dalej ogólny wygląd mi się bardo podoba .Daje 7/10
http://www.platformnation.com/wp-content/uploads/2009/05/infamous9.jpg


http://www.miastogier.pl/baza/Encyklopedia/gry/Infamous_PS3/Galeria/Infamous_030.jpg

2. Dźwięk
Muzyka pojawia się tylko w niektórych momentach ale jest świetna a efekty dźwiękowe to miód na moje uszy. Daje 8/10

3. Miód
Na
ogół w grze o superbohaterze powinieneś być dobry i walczyć z super łotrami czy coś w tym stylu. Na szczęście inFamous taki nie jest. Tu możesz sam decydować czy chesz być dobry czy zły . Poszczególna kariera wpływa na twoje mocy które zdobywasz wciągu rozgrywki, filmiki i na miasto w którym się znajdujesz. Daje 9/10

4.Fabuła
O tak to zdecydowanie plus tej gry. Fabuła jest genialna zwrotna i pięknie nadaje się do opowieści o superbohaterze. Więcej nie zdradzę :p , daje 10/10

Ogólna ocena 8.5/10

Dzięki że mnie oglądaliście ( czytaliście ) w następnym odcinku dowiemy się co sądzę o God of war'ze 3 i nauczymy się robić marchewki wzalewie z pomidorów ( czy jakoś tak )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz