No właśnie dzieci dzisiaj zamiast jechać kolejną grę przedstawiam wam 6 najlepszych rad jak wyprodukować rynkowy , komputerowy hit. Więc zaczynamy:
1.Grafika
Grafika to szkielet każdej gry. Jeśli gra jest beznadziejna pod każdym innym względem grafika zawsze ją ratuje i pomaga się podnieść z dna .
( crysis na wieki)
2. Dźwięk
Zaraz po obejrzeniu tego filmiku byliście zapewne podnieceni i gotowi do walki na topory co?
Dźwięk też odgrywa wielką rolę . Wprowadza do nastroju, wywołuje złość, lub szczęście z wygranej .
3 . Chwytanie za serce
Gra musi poruszać nieraz stwardniałe serca graczy różnymi trikami np.: Śmierć twojego najlepszego przyjaciela , zabijanie cywili lub kogoś bliskiego sobie, żeby dostać zaufanie wroga .
4. Różnorodność rozgrywki
Gracz musi także się dobrze bawić a to zapewni mu różnorodność rozgrywki czyli między innymi duży arsenał broni i niszczycielskie pojazdy w strzelaniach lub ruszanie padem wpływające na obraz w zręcznościówkach .
5. Fabuła
Zabójcza fabuła , której treść nie pozwoli ci się oderwać od ekranu i każe błagać o więcej . Zwrotna , epicka i bohaterska lub odwrotna opowiadająca o niezwykłych losach łajdaków.
To nogi i ręce każdej gry.
6.Marketing
Niestety i bez marketingu się nie obejdzie , bo skąd ludzie mają wiedzieć o twojej grze skoro tylko leży na półce . Marketing też jest niezbędny.
Biblio.
http://bielskobb.blox.pl/resource/P3200004.JPG
http://meodia.com/userfiles/Crysis2.jpg
http://www.gram.pl/upl/artykul/20080719121027.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=pMpmT2QknJ8
Zaraz po obejrzeniu tego filmiku byliście zapewne podnieceni i gotowi do walki na topory co?
Dźwięk też odgrywa wielką rolę . Wprowadza do nastroju, wywołuje złość, lub szczęście z wygranej .
3 . Chwytanie za serce
Gra musi poruszać nieraz stwardniałe serca graczy różnymi trikami np.: Śmierć twojego najlepszego przyjaciela , zabijanie cywili lub kogoś bliskiego sobie, żeby dostać zaufanie wroga .
4. Różnorodność rozgrywki
Gracz musi także się dobrze bawić a to zapewni mu różnorodność rozgrywki czyli między innymi duży arsenał broni i niszczycielskie pojazdy w strzelaniach lub ruszanie padem wpływające na obraz w zręcznościówkach .
5. Fabuła
Zabójcza fabuła , której treść nie pozwoli ci się oderwać od ekranu i każe błagać o więcej . Zwrotna , epicka i bohaterska lub odwrotna opowiadająca o niezwykłych losach łajdaków.
To nogi i ręce każdej gry.
6.Marketing
Niestety i bez marketingu się nie obejdzie , bo skąd ludzie mają wiedzieć o twojej grze skoro tylko leży na półce . Marketing też jest niezbędny.
Biblio.
http://bielskobb.blox.pl/resource/P3200004.JPG
http://meodia.com/userfiles/Crysis2.jpg
http://www.gram.pl/upl/artykul/20080719121027.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=pMpmT2QknJ8
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz